Telefono bidezko arreta enpresa eta profesionalentzat.
Deitelen badakigu bezeroarentzako arreta-zerbitzu batek erantzun arina eta erabakitzailea eskaini behar duela.
Telefono bidezko arretan 30 urtetik gorako esperientzia duen profesional-talde bat jartzen dugu zure esku, zure negozioaren telefono-linea kudeatzeaz eta hari erantzuteaz ardura dadin.
Nola funtzionatzen du Deitelen telefono bidezko arreta-zerbitzuak?
Enpresen eta profesionalen bezeroarentzako arreta-zerbitzuan espezialista garen aldetik, badakigu gure lanaren arrakastaren gakoetako bat zerbitzua pertsonalizatzeko dugun gaitasuna dela. Honela egiten dugu:
Zure enpresaren bezeroarentzako arreta-premiak aztertzen ditugu, eta neurrira egindako telefono bidezko arreta-plana eskaintzen dizugu.
Komunikazio-estrategia definitzen dugu zurekin, baita zure enpresaren identitate korporatibora hobe egokitzen den bezeroarentzako arreta ere.
Gure lanaren jarraipena eta monitorizazioa egiten dugu, jasotako dei guztiak kontrolatzeko.